Men aldrig HUR

Tänk så mycket man sitter framför sin dator för att räkna ut HUR man gör. Det konstiga i den här datavärlden är tydligen att man många gånger förutsätts veta HUR man gör, men det är just som oftas just det man inte vet. Men det värsta av allt är att det många gånger är omöjligt att få veta både HUR man ska få reda på det eller HUR man ska räkna ut HUR man ska göra det man inte vet HUR man ska göra för man vet ju inte HUR.
Jag fick förslag om att ladda ner ett gratisprogram som heter Windows live för där kunde man bl a göra lite bildspel till musik, men när jag laddat ner programmet skulle man skapa en ny blogg och jag har redan den här bloggen, varför ska man ha en till? Men hur jag än gjorde kunde jag inte komma undan, så jag skapade en ny blogg, för det gick inte att komma undan, för att få igång programmet. Men när sedan programmet gick igång så ville det bara hantera bloggar, men jag ville skapa musik till bilder. Nej, jag vet inte HUR man gör och eftersom jag inte vet HUR man gör trots att informationen från Microsoft säger att det ska gå, men de talar inte om HUR, så prövar jag med ett annat program som är bättre på HUR, om det nu finns något sådan program....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0